Šemper, K. (2017). DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper, Kristina. "DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper, Kristina. "DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper, K. (2017). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper K. DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
K. Šemper, "DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810