Šemper, K. (2017). DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT (Undergraduate thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper, Kristina. "DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper, Kristina. "DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper, K. (2017). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
Šemper K. DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2017 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810
K. Šemper, "DRUŠTVENE MREŽE KAO VAŽAN ONLINE MARKETINŠKI ALAT", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:466810