Naslov ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI
Naslov (engleski) THE ROLE OF MASS MEDIA IN MARKETING COMMUNICATION
Autor Helena Tomašević
Mentor Berislav Andrlić (mentor)
Član povjerenstva Marko Šostar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Berislav Andrlić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Hrvoje Budić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Požegi Požega
Datum i država obrane 2020-09-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak U ovom radu obrađena je tema promocija putem masovnih medija. Masovne medije možemo opisati kao prijenosnike oglasa masovnoj ili ciljanoj publici. Osim novina, Tv - a, radio i drugih prvih i puno starijih prijenosnika, sada glavnu ulogu u informiranju publike zauzimaju Internet i društvene mreže. Danas zauzima veliki broj korisnika na društvenim mrežama poput Facebook-a, Instagrama, Twittera i slično. Poduzeća zato sve više oglašavaju svoje proizvode i usluge putem Interneta. Danas se na tržištu nudi puno raznovrsnih proizvoda i usluga, proizvoda i usluga za koje se ne bi toliko znalo da nema masovnih medija, proizvođači zbog toga sve više uključuju medije u njihovu priču i plaćaju oglase kako bi privukli što veći broj ljudi da postanu potrošači njihovih proizvoda. Kada poduzeća ne bi koristila prednosti koje im pružaju masovni mediji i kada ne bi oglašavali svoje proizvode putem istih, njihov bi opstanak na tržištu bio gotovo nemoguć i promet bi bio znatno manji. Zahvaljujući masovnim medijima i pružanju mogućnosti oglašavanja, većina postojećih poduzeća koja se bave proizvodnjom povećava potražnju za svojim proizvodima i osiguravaju uspješnost u poslovanju za nadolazeće godine. Promocijom putem medija poduzeća nastoje prikazati svoje proizvode kao najbolje, najkvalitetnije, najkorisnije i slično, te im je u cilju kreirati zanimljiv oglas koji će privući pažnju kod ljudi. Zanimljivom i kreativnom promocijom moguće je plasirati proizvode s lošijom kvalitetom na malo bolja mjesta na tržištu. Masovni mediji su ključ za probijanje na tržište i pridobivanje potrošača.
Sažetak (engleski) This paper deals with the topic of promotion through the mass media. We can describe mass media as an information and ad carriers to a mass or targeted audience. In addition to newspapers, TV, radio and other, the Internet and social networks now play a major role in informing audiences. Today a very large number of people use social networks such as Facebook, Instagram, Twitter... Companies are therefore increasingly advertising their products and services via Internet. Today, market offers a wide variety of products and services, that would not be as well known without the mass media, manufacturers therefore increasingly include the media in their story and pay for ads to attract people in hope they will become consumers of their product. If companies did not use the advantages provided by the mass media and if they did not advertise their products through them, their survival on the market would be almost impossible and turnover would be significantly lower. Thanks to the mass media and the provision of advertising opportunities, most existing manufacturing companies increase the demand for their products and ensure business success for years to come. By promoting through the media, companies try to present their products as the best available, highest quality and most useful. Their goal is to create an interesting ad that will attract people's attention. With an interesting and creative promotion, it is possible to place products with poorer quality in slightly better places on the market. Mass media are the key of being relevant on the market and gaining consumers.
Ključne riječi
Medij
oglašavanje
proizvod
prodaja
Instagram
Ključne riječi (engleski)
Media
advertising
product
sales
Instagram
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:112:356010
Studijski program Naziv: Trgovina Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-16 12:42:27