prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI

Tomašević, Helena
Veleučilište u Požegi

Citirajte ovaj rad

Tomašević, H. (2020). ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010

Tomašević, Helena. "ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010

Tomašević, Helena. "ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010

Tomašević, H. (2020). 'ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010

Tomašević H. ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2020 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010

H. Tomašević, "ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.