Tomašević, H. (2020). ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Undergraduate thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010
Tomašević, Helena. "ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010
Tomašević, Helena. "ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010
Tomašević, H. (2020). 'ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010
Tomašević H. ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2020 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010
H. Tomašević, "ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:356010