Bradarić, M. (2015). ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić, M. (2015). 'ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić M. ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
M. Bradarić, "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255