Bradarić, M. (2015). ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić, M. (2015). 'ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
Bradarić M. ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2015 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255
M. Bradarić, "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255