Jureša, V. (2010). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša, Vlatka. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša, Vlatka. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša, V. (2010). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša V. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2010 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
V. Jureša, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264