Jureša, V. (2010). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA (Undergraduate thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša, Vlatka. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša, Vlatka. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša, V. (2010). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
Jureša V. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2010 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264
V. Jureša, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264