Vidović, M. (2018). VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368
Vidović, Matea. "VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368
Vidović, Matea. "VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368
Vidović, M. (2018). 'VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368
Vidović M. VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2018 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368
M. Vidović, "VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368