Lončarević, L. (2020). ULOGA I VAŽNOST REKLAMACIJA I PRIGOVORA POTROŠAČA U MALOPRODAJI (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:971416
Lončarević, Lidija. "ULOGA I VAŽNOST REKLAMACIJA I PRIGOVORA POTROŠAČA U MALOPRODAJI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:971416
Lončarević, Lidija. "ULOGA I VAŽNOST REKLAMACIJA I PRIGOVORA POTROŠAČA U MALOPRODAJI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:971416
Lončarević, L. (2020). 'ULOGA I VAŽNOST REKLAMACIJA I PRIGOVORA POTROŠAČA U MALOPRODAJI', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:971416
Lončarević L. ULOGA I VAŽNOST REKLAMACIJA I PRIGOVORA POTROŠAČA U MALOPRODAJI [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2020 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:971416
L. Lončarević, "ULOGA I VAŽNOST REKLAMACIJA I PRIGOVORA POTROŠAČA U MALOPRODAJI", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:971416