pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn ftrr:209,thesis,"Istraživanje tržišta slatkovodne ribe na primjeru ribnjačarstva PP Orahovica","Najvirt, Sanja",,,,,,,, ftrr:211,thesis,"Strateški aspekti istraživanja tržišta nabave","Rako, Lorena",,,,,,,, ftrr:213,thesis,"Upravljanje krizama","Zeba, Magdalena",,,,,,,, ftrr:159,thesis,"Eementi identiteta marke","Resler, Ines",,,,,,,, ftrr:143,thesis,"Razvijanje odnosa s potrošačima","Davidović, Anilija",,,,,,,, ftrr:101,thesis,"Analiza međunarodnog poslovanja na primjeru poduzeća","Prpić, Ivan",,,,,,,, ftrr:93,thesis,"Držanje zaliha kao logistički podsustav poduzeća","Matijević, Bruno",,,,,,,, ftrr:77,thesis,"Izazovi razvoja ruralnog turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj","Ivčetić, Ana",,,,,,,, ftrr:71,thesis,"Kriteriji izbora ponude u uvjetima različitih dimenzija nabave","Galijaš, Danijela",,,,,,,, ftrr:81,thesis,"Prodajna prezentacija: razumijevanje uloge marketing miksa u kreiranju lojanosti kupaca u trgovačkim centrima","Jupek, Claudia",,,,,,,, ftrr:99,thesis,"Ruralni turizam na primjeru Požeško-slavonske županije","Pavlović, Ranka",,,,,,,, ftrr:97,thesis,"Tržište nafte između covid-19 pandemije i rata u Ukrajini","Obradović, Anamarija",,,,,,,, ftrr:68,thesis,"Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije","Čuljak, Slavenko",,,,,,,, ftrr:118,thesis,Zapošljavanje,"Vukoja, Valentina",,,,,,,, ftrr:96,thesis,"Životni ciklus proizvoda","Muljević, Ena",,,,,,,, ftrr:45,thesis,"Metode mjerenja vrijednosti branda","Karačić, Martina",,,,,,,, ftrr:50,thesis,"Prednosti i nedostaci slobode kretanja u Europskoj uniji","Podgorac, Mihaela",,,,,,,, ftrr:52,thesis,"Upravljanje kvalitetom u hotelu Hilton","Šaravanja, Blaženka",,,,,,,, ftrr:33,thesis,"Psihologija oglašavanja","Biondić, Iva",,,,,,,, ftrr:30,thesis,"Tržište duhana i duhanskih proizvoda u Republici Hrvatskoj","Ćelić, Siniša",,,,,,,, ftrr:29,thesis,"Tržište prijevoza roba i putnika željeznicom u Republici Hrvatskoj","Ćelić, Maja",,,,,,,, ftrr:24,thesis,"Informatizacija poslovnih subjekata","Grgić, Valentina",,,,,,,, ftrr:23,thesis,"Međuodnos logističkih sustava poduzeća i uspješnosti poslovanja","Ećimović, Tomislav",,,,,,,, ftrr:27,thesis,"Proces nabave (opreme) i ugovaranje u hep grupi","Kuzman, Manuela",,,,,,,, ftrr:18,thesis,"Proces istraživanja tržišta na primjeru poduzeća","Vidović, Ana",,,,,,,, ftrr:14,thesis,"Okruženje suvremene prodaje s aspekta Republike Hrvatske","Marković, Jelena",,,,,,,, ftrr:9,thesis,"Utjecaj interneta na razvoj poslovanja","Čorak Veić, Emilija",,,,,,,, vup:2584,thesis,"IZAZOVI REGIONALNIH RAZLIKA U RAZVOJU REPUBLIKE HRVATSKE","Šimunović, Melita",,,,,,,, vup:2571,thesis,"IZAZOVI SEOSKOG TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ","Galović, Mihaela",,,,,,,, vup:2552,thesis,"IZAZOVI TRŽIŠTA POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA REPUBLIKE HRVATSKE U ODNOSU NA EUROPSKU UNIJU","Jurišić, Nikola",,,,,,,, vup:2586,thesis,"MOTIVACIJA I POTREBA U PROCESU PREGOVARANJA","Bertić, Kristijan",,,,,,,, vup:2587,thesis,"SANACIJA HRVATSKOG BANKOVNOG SUSTAVA","Kelemen, Marko",,,,,,,, vup:2543,thesis,"TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA","Ćosić, Dora",,,,,,,, vup:2541,thesis,"TRENDOVI INTERNET PRODAJE TIJEKOM PANDEMIJE COVID 19","Ećimović, Ivan",,,,,,,, vup:2580,thesis,"ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI","Blažević, Anamarija",,,,,,,, vup:2559,thesis,"ULOGA INOVACIJA U POSLOVANJU HOTELSKO TURISTIČKIH PODUZEĆA NA PRIMJERU ""VALAMAR RIVIERA D.D.""","Čakalić, Kristina",,,,,,,, vup:2579,thesis,"UPRAVLJANJE ASORTIMANOM U MALOPRODAJI NA PRIMJERU AUTODIJELOVA BARIŠIĆ","Banaj, Andreja",,,,,,,, vup:2557,thesis,"UTJECAJ PANDEMIJE COVID 19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Maurus, Tihomir",,,,,,,, vup:2540,thesis,"UTJECAJNI ČIMBENICI NA KUPOVINU","Ljubičić, Veronika",,,,,,,, vup:2573,thesis,"VAŽNOST KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U PRODAJI","Bušljeta, Tonka",,,,,,,, vup:2554,thesis,"VAŽNOST PROPAGANDE OD USTA DO USTA","Fićković, Monika",,,,,,,, vup:2304,thesis,"ZNAČAJ VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U PRODAJI","Rakušić, Ivana",,,,,,,, vup:2287,thesis,E-MARKETING,"Jažo, Matej",,,,,,,, vup:2272,thesis,"PRODAJNA PREZENTACIJA I DEMONSTRACIJA","Juričić, Ivona",,,,,,,, vup:2238,thesis,"POJAVNI OBLICI TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Stjepić, Ivana",,,,,,,, vup:2608,thesis,"ODREDNICE TRŽIŠTA ČAJA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Letinić, Kornelija",,,,,,,, vup:2507,thesis,"ANALIZA MASOVNIH MEDIJA","Štimac, Martin",,,,,,,, vup:2400,thesis,"DRŽAVNE POTPORE U REPUBLICI HRVATSKOJ","Tubanović, Gabrijela",,,,,,,, vup:2368,thesis,"OBLICI ZAŠTITE POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Šakota, Barbara",,,,,,,, vup:2382,thesis,"PREMIJSKA CIJENA U HOTELIJERSTVU","Matijević, Dinka",,,,,,,, vup:2465,thesis,"PRIMJENA METODA BUDŽETIRANJA KAPITALA U PROCESU INVESTICIJSKOG ODLUČIVANJA","Čolić, Klaudija",,,,,,,, vup:2388,thesis,"PSIHOLOŠKI MODELI PONAŠANJA KUPACA U TEORIJI I PRAKSI","Potrebica, Ivan",,,,,,,, vup:2673,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETING MENADŽMENTA","Novak, Marija",,,,,,,, vup:2477,thesis,"TURIZAM KAO TEMELJ HRVATSKE RAZVOJNE STRATEGIJE","Vukojević, Anja",,,,,,,, vup:2481,thesis,"BENCHMARKING PROIZVODA","Jupek, Claudia",,,,,,,, vup:2480,thesis,"ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI","Crnoja, Antonia",,,,,,,, vup:2437,thesis,"POSTPRODAJNO ZADOVOLJSTVO KUPACA","Tadić, Mario",,,,,,,, vup:2499,thesis,"TRANSPORTNI SUSTAV KAO LOGISTIČKI PODSUSTAV PODUZEĆA U OKVIRU FUNKCIJE NABAVE U DISTRIBUCIJSKOM LANCU STVARANJA VRIJEDNOSTI","Čolić, Antonio",,,,,,,, vup:2423,thesis,"ZNAČAJ OBRAZOVANJA U PODUZEĆU U UVJETIMA TURBULENTNOG TRŽIŠNOG POSLOVANJA","Jelić, Valentina",,,,,,,, vup:2359,thesis,"MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA","Barišić, Luka",,,,,,,, vup:2348,thesis,"PROCES UTVRĐIVANJA POREZNE OBVEZE PROMETA NEKRETNINA NA PRIMJERU PODRUČNOG UREDA POŽEGA","Špehar, Lada",,,,,,,, vup:2511,thesis,"CJENOVNE TEHNIKE NA TRŽIŠTU","Borovac, Danijela",,,,,,,, vup:2517,thesis,"KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA","Horvat, Mirjana",,,,,,,, vup:2605,thesis,"TURIZAM U REPUBLICI HRVATSKOJ KAO IZVOZNI PROIZVOD","Lončar, Dalia",,,,,,,, vup:2392,thesis,"MARKETING TRIKOVI U KOMUNICIRANJU SA POTROŠAČIMA","Kakuk, Marin",,,,,,,, vup:2516,thesis,"OBRAČUN KAMATA KOD KOMERCIJALNIH KREDITA","Landeka, Ivana",,,,,,,, vup:2366,thesis,"UTJECAJ PROGRAMA VINSKE OMOTNICE NA RAZVOJ OBITELJSKOG POLJOPRIVREDNOG GOSPODARSTVA","Mitrović, Ivan",,,,,,,, vup:2341,thesis,"STRATEGIJE I TAKTIKE PREGOVARANJA","Skorup Sokolić, Maja",,,,,,,, vup:2321,thesis,"ORDINIRANO I EGZAKTNO VRIJEME U JEDNOSTAVNIM KAMATNOM RAČUNU","Bumba, Mihael",,,,,,,, vup:2409,thesis,"VERBALNA I NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U PRODAJI","Škorić, Dragana",,,,,,,, vup:2654,thesis,"IZAZOVI I ODREDNICE REGIONALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE","Topčić, Dino",,,,,,,, vup:2649,thesis,"ODNOSI S JAVNOŠĆU U PROMOCIJI","Šarčević, Anamaria",,,,,,,, vup:2508,thesis,"PLANOVI I KONTROLA U UPRAVLJANJU PODUZEĆA","Štrljić, Vinka",,,,,,,, vup:2640,thesis,"SUSTAVI UPRAVLJANJA ZALIHAMA","Jušić, Petar",,,,,,,, vup:2642,thesis,"ULOGA MASOVNIH MEDIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI","Tomašević, Helena",,,,,,,, vup:2638,thesis,"UPRAVLJANJE OSOBNOM PRODAJOM","Vidović, Matea",,,,,,,, vup:2637,thesis,"UTJECAJ KVALITETE NA TRŽIŠNO REPOZICIONIRANJE TOPLICA LIPIK KAO JAVNE ZDRAVSTVENE USTANOVE","Tudović, Anita",,,,,,,, vup:2607,thesis,"ANALIZA TRŽIŠTA ODJEĆE NA MALO - OSVRT NA POŽEŠKO-SLAVONSKU ŽUPANIJU","Puljašević, Marina",,,,,,,, vup:2534,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA E-JAVNA UPRAVA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Janček, Karlo",,,,,,,, vup:2399,thesis,"PROGRAM RURALNOG RAZVOJA KAO POTPORA RAZVOJU RURALNOG PROSTORA REPUBLIKE HRVATSKE","Ergović, Ivan",,,,,,,, vup:2681,thesis,"SWOT I PESTLE ANALIZA HRVATSKOG GOSPODARSTVA","Smolić, Marin",,,,,,,, vup:2606,thesis,"ZNAČAJ I ULOGA POLJOPRIVREDE U RAZVOJU GOSPODARSTVA REPUBLIKE HRVATSKE","Jurišić, Nikola",,,,,,,, vup:2283,thesis,"UTJECAJ HARMONIZACIJE ELEMENATA ORGANIZACIJSKE STRUKTURE NA ORGANIZACIJSKI DIZAJN","Tutić, Katarina",,,,,,,, vup:2401,thesis,"PROMOCIJA PUTEM MASOVNIH MEDIJA","Kuda, Ljiljana",,,,,,,, vup:2215,thesis,FRANŠIZA,"Redkin, Dario",,,,,,,, vup:2208,thesis,"TRGOVINA U REPUBLICI HRVATSKOJ: ISKUSTVA INOZEMNOG INVESTITORA","Šipura, Ana",,,,,,,, vup:2147,thesis,"UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE","Matić, Sara",,,,,,,, vup:2052,thesis,"MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI","Piplica, Kornelija",,,,,,,, vup:2018,thesis,"SEOSKI TURIZAM U POŽEŠKO-SLAVONSKOJ ŽUPANIJI","Perše, Marijana",,,,,,,, vup:1684,thesis,"""DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA""","Sokol, Ivan",,,,,,,, vup:1703,thesis,"DRUŠTVENI MARKETING","Đurić, Valentino",,,,,,,, vup:1689,thesis,"GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI","Marčinković, Ivana",,,,,,,, vup:1702,thesis,"ISPITIVANJE PONAŠANJA POTROŠAČA USLIJED POVEĆANJA CIJENA PROIZVODA","Juričić, Ivona",,,,,,,, vup:1660,thesis,"STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA","Bušić, Bruno",,,,,,,, vup:1691,thesis,"STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE","Bradarić, Maja",,,,,,,, vup:1692,thesis,"UPRAVLJANJE ELEMENTIMA IDENTITETA MARKE","Radonić, Ana",,,,,,,, vup:1675,thesis,"UTJECAJ DIREKTIVE VIJEĆA EUROPE O ZAJEDNIČKOJ OSONOVICI POREZA NA DOBIT NA POSLOVANJE PODUZEĆA","Šimić, Sandra",,,,,,,, vup:1676,thesis,"UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA","Matić, Matea",,,,,,,, vup:1704,thesis,"ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA","Bušljeta, Tonka",,,,,,,, vup:1262,thesis,"TEHNIKE ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA","Ivković, Marija",,,,,,,, vup:1233,thesis,"ANALIZA MASOVNIH MEDIJA","Stipić, Marija",,,,,,,, vup:1154,thesis,"PERSPEKTIVE PROŠIRENJA EUROPSKE UNIJE U BUDUĆNOSTI","Žagar, Lucija",,,,,,,, vup:1157,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI TURISTIČKO-UGOSTITELJSKIH PROIZVODA","Škorić, Dragana",,,,,,,, vup:1176,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA","Skorup, Maja",,,,,,,, vup:1181,thesis,"PRORAČUN REPUBLIKE HRVATSKE","Kajba, Davor",,,,,,,, vup:1177,thesis,"VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI","Vidović, Matea",,,,,,,, vup:1103,thesis,"DEFINICIJA I VRSTE TRŽIŠTA","Sigurnjak, Jelena",,,,,,,, vup:1104,thesis,"HRVATSKA U EUROPSKOJ UNIJI - STVARNOST ILI ILUZIJA","Stazić, Monika",,,,,,,, vup:949,thesis,"ODRŽIVOST HRVATSKOG ZDRAVSTVENOG SUSTAVA","Šokec, Silvija",,,,,,,, vup:913,thesis,"ZNAČAJKE HRVATSKOG TRŽIŠTA RADA: TRENDOVI I PERSPEKTIVE","Petrović, Matea",,,,,,,, vup:907,"conference paper","Student Knowledge About EU Funds:Importance of Lifelong Learning","Šostar, Marko; Andrlić, Berislav; Marukić, Ana",,,,,,,, vup:861,thesis,"INTERNI ODNOSI S JAVNOŠĆU","Jug, Mirjana",,,,,,,, vup:1276,"conference paper","Customer Relationship Management in EU Project Application: Research Study of Agronet System","Andrlić, Berislav; Šostar, Marko; Devčić, Anton",,,,,,,, vup:1209,"journal article","Impact of EU Funding on Rural and Regional Development Management","Andrlić, Berislav; Šostar, Marko; Bodegrajac, Tatjana",,,,,,,, vup:1274,"conference paper","Using Information Technology in Business Process Re-Engineering: Case Study of Tax Administration Croatia","Hak, Mario; Andrlić, Berislav; Šostar, Marko",,,,,,,, vup:819,thesis,"PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU","Rajič, Nikolina",,,,,,,, vup:797,thesis,"UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI","Bodegrajac, Tatjana",,,,,,,, vup:798,thesis,"UTJECAJ EU FONDOVA NA SMANJENJE REGIONALNIH NEJEDNAKOSTI","Bodegrajac, Tatjana",,,,,,,, vup:718,thesis,"FINANCIRANJE RURALNOG TURIZMA U KONTEKSTU FONDOVA EU","Galjer Derežić, Željka",,,,,,,, vup:683,thesis,"GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI","Zrilić, Martina",,,,,,,, vup:736,thesis,"SCHENGENSKI SPORAZUMI","Malić, Ninoslav",,,,,,,, vup:743,thesis,"TEMELJNE ZNAČAJKE I ODREDNICE TRŽIŠTA POSLOVNE POTROŠNJE","Mitrović, Antonija",,,,,,,, vup:725,thesis,"UNAPRJEĐENJE PRODAJE","Strapač, Kristina",,,,,,,, vup:722,thesis,"UPRAVLJANJE ELEMENTIMA PROPAGANDNE PORUKE","Radonić, Ana",,,,,,,, vup:735,thesis,"UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI","Čutek, Jasmina",,,,,,,, vup:641,thesis,"MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA","Crljen, Antonela",,,,,,,, vup:440,thesis,"DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA","Ciprić, Marko",,,,,,,, vup:439,thesis,"ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA","Pehar, Sara",,,,,,,, vup:388,thesis,"ODRŽIVOST HRVATSKOG MIROVNOG SUSTAVA","Ilek, Maja",,,,,,,, vup:290,thesis,"STATUSNI SIMBOL MARKE PROIZVODA","Fofić, Valentina",,,,,,,, vup:280,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA","Marić, Ivana",,,,,,,, vup:247,thesis,"MARKETING MIKS","Tomić, Renata",,,,,,,, vup:152,thesis,"INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE","Hoffmann, Jasna",,,,,,,, vup:154,thesis,"ISTRAŽIVANJE PRODAJNOG TRŽIŠTA","Čičković, Nikolina",,,,,,,, vup:151,thesis,"IZVOZ I UVOZ HRVATSKIH ŽUPANIJA","Potkonjak, Maja",,,,,,,, vup:150,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA","Vukoja, Ivana",,,,,,,, vup:153,thesis,"UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Šutić, Marija",,,,,,,, vup:135,thesis,"SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU","Budin, Mihael",,,,,,,, vup:77,thesis,"PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU","Kvočić, Zlatan",,,,,,,, vup:78,thesis,"PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE","Lacko, Marina",,,,,,,, vup:264,thesis,"ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU","Puljić, Stanko",,,,,,,, vup:65,thesis,"OBILJEŽJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA","Janeček, Ana",,,,,,,, vup:12,thesis,"MARKA PROIZVODA","Novačić, Darko",,,,,,,, vup:45,thesis,"TEHNIKE PROMOCIJE PUTEM INTERNETA","Piletić, Marko",,,,,,,, vup:59,thesis,"TEMELJNI PROBLEM EKONOMSKE ORGANIZACIJE","Anđelić, Matija",,,,,,,, vup:17,thesis,"TRENDOVI I IZAZOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA","Redkin, Dario",,,,,,,, vup:38,thesis,"ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU","Knežević, Lucija",,,,,,,, vup:1604,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA","Matačić, Klara",,,,,,,, vup:1905,thesis,"SEKTORSKA ANALIZA KORIŠTENJA SREDSTAVA IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE","Grgačević, Matej",,,,,,,, vup:1603,thesis,"STRATEŠKO PLANIRANJE U JAVNOM SEKTORU","Pišmiš, Vjekoslav",,,,,,,, vup:1613,thesis,"PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE","Buzak, Mirela",,,,,,,, vup:1903,thesis,"IZVORI FINANCIJSKIH INFORMACIJA I NJIHOVA PRIMJENA U FINANCIJSKOM ODLUČIVANJU","Kefelja, Dejana",,,,,,,, vup:1612,thesis,"UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE","Rajnović, Josip",,,,,,,, vup:1600,thesis,"MARKETING U PROIZVODNJI HRANE","Glavić, Nikolina",,,,,,,,