Šljakić, J. (2018). DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068
Šljakić, Josip. "DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068
Šljakić, Josip. "DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068
Šljakić, J. (2018). 'DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068
Šljakić J. DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068
J. Šljakić, "DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068