Pujić, Z. (2017). INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:362177
Pujić, Zlata. "INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:362177
Pujić, Zlata. "INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:362177
Pujić, Z. (2017). 'INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:362177
Pujić Z. INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:362177
Z. Pujić, "INTERNET KAO MEDIJ PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:362177