Grgić, M. (2012). STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:044022
Grgić, Marinko. "STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:044022
Grgić, Marinko. "STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:044022
Grgić, M. (2012). 'STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:044022
Grgić M. STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:044022
M. Grgić, "STRATEGIJA MALOPRODAJNOG I VELEPRODAJNOG POSLOVANJA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:044022