Lacko, M. (2016). PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:327242
Lacko, Marina. "PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:327242
Lacko, Marina. "PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:327242
Lacko, M. (2016). 'PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:327242
Lacko M. PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:327242
M. Lacko, "PRIVATNE MARKE U FUNKCIJI PRODAJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:327242