Čutek, J. (2017). UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:422337
Čutek, Jasmina. "UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:422337
Čutek, Jasmina. "UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:422337
Čutek, J. (2017). 'UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:422337
Čutek J. UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:422337
J. Čutek, "UTJECAJ DIZAJNA PROIZVODA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:422337