Pavlović, B. (2017). STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285
Pavlović, Blaženko. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285
Pavlović, Blaženko. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285
Pavlović, B. (2017). 'STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285
Pavlović B. STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285
B. Pavlović, "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285