Budimlić, E. (2015). STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:328476
Budimlić, Ena. "STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:328476
Budimlić, Ena. "STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:328476
Budimlić, E. (2015). 'STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:328476
Budimlić E. STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:328476
E. Budimlić, "STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA U RURALNOM TURIZMU", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:328476