Milinović, R. (2009). ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:294218
Milinović, Roberta. "ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:294218
Milinović, Roberta. "ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:294218
Milinović, R. (2009). 'ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:294218
Milinović R. ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2009 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:294218
R. Milinović, "ISTRAŽIVANJE TRGOVAČKIH MARAKA U MALOPRODAJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:294218