Čurčić, M. (2012). UTJECAJ RAZVOJA DISTRIBUTIVNE TRGOVINE NA OSOBNU POTROŠNJU U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:361164
Čurčić, Mateja. "UTJECAJ RAZVOJA DISTRIBUTIVNE TRGOVINE NA OSOBNU POTROŠNJU U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:361164
Čurčić, Mateja. "UTJECAJ RAZVOJA DISTRIBUTIVNE TRGOVINE NA OSOBNU POTROŠNJU U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:361164
Čurčić, M. (2012). 'UTJECAJ RAZVOJA DISTRIBUTIVNE TRGOVINE NA OSOBNU POTROŠNJU U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:361164
Čurčić M. UTJECAJ RAZVOJA DISTRIBUTIVNE TRGOVINE NA OSOBNU POTROŠNJU U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:361164
M. Čurčić, "UTJECAJ RAZVOJA DISTRIBUTIVNE TRGOVINE NA OSOBNU POTROŠNJU U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:361164