Taborski, B. (2012). METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645
Taborski, Bruno. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645
Taborski, Bruno. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645
Taborski, B. (2012). 'METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645
Taborski B. METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645
B. Taborski, "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645