Golubić, T. (2012). DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197
Golubić, Tomislav. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197
Golubić, Tomislav. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197
Golubić, T. (2012). 'DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197
Golubić T. DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197
T. Golubić, "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197