Markušić, O. (2011). PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:668486
Markušić, Oliver. "PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:668486
Markušić, Oliver. "PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:668486
Markušić, O. (2011). 'PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:668486
Markušić O. PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2011 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:668486
O. Markušić, "PRIMJENA INTERNETA KAO MEDIJA PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:668486