Gorički, M. (2012). MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:440130
Gorički, Mihael. "MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:440130
Gorički, Mihael. "MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:440130
Gorički, M. (2012). 'MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:440130
Gorički M. MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:440130
M. Gorički, "MOTIVI I STAVOVI U PONAŠANJU POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:440130