Klinčić, Z. (2022). SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:490020
Klinčić, Zvonimir. "SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:490020
Klinčić, Zvonimir. "SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:490020
Klinčić, Z. (2022). 'SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:490020
Klinčić Z. SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:490020
Z. Klinčić, "SEGMENTACIJA I TARGETIRANJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU PODUZEĆA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:490020