Matić, S. (2019). UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572
Matić, Sara. "UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572
Matić, Sara. "UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572
Matić, S. (2019). 'UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572
Matić S. UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572
S. Matić, "UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572