Del Vechio, M. (2008). ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564
Del Vechio, Manuel. "ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564
Del Vechio, Manuel. "ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564
Del Vechio, M. (2008). 'ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564
Del Vechio M. ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2008 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564
M. Del Vechio, "ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2008. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564