Matić, M. (2019). UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903
Matić, Matea. "UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903
Matić, Matea. "UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903
Matić, M. (2019). 'UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903
Matić M. UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903
M. Matić, "UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903