Bušić, B. (2019). STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272
Bušić, Bruno. "STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272
Bušić, Bruno. "STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272
Bušić, B. (2019). 'STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272
Bušić B. STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272
B. Bušić, "STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272