Rajnović, J. (2014). UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290
Rajnović, Josip. "UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290
Rajnović, Josip. "UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290
Rajnović, J. (2014). 'UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290
Rajnović J. UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290
J. Rajnović, "UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290