Tomić, N. (2015). DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:413401
Tomić, Natalie. "DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:413401
Tomić, Natalie. "DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:413401
Tomić, N. (2015). 'DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:413401
Tomić N. DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:413401
N. Tomić, "DIZAJN KAO GRANIČNA PROMOCIJSKA AKTIVNOST", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:413401