Kerner, V. (2015). UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885
Kerner, Valentina. "UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885
Kerner, Valentina. "UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885
Kerner, V. (2015). 'UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885
Kerner V. UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885
V. Kerner, "UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885