Glavić, N. (2014). MARKETING U PROIZVODNJI HRANE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:223710
Glavić, Nikolina. "MARKETING U PROIZVODNJI HRANE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:223710
Glavić, Nikolina. "MARKETING U PROIZVODNJI HRANE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:223710
Glavić, N. (2014). 'MARKETING U PROIZVODNJI HRANE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:223710
Glavić N. MARKETING U PROIZVODNJI HRANE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:223710
N. Glavić, "MARKETING U PROIZVODNJI HRANE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:223710