Alatić, D. (2013). PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:172205
Alatić, Dominik. "PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:172205
Alatić, Dominik. "PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:172205
Alatić, D. (2013). 'PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:172205
Alatić D. PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:172205
D. Alatić, "PUBLICITET KAO OBLIK PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:172205