Topić, I. (2014). PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:585044
Topić, Ivana. "PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:585044
Topić, Ivana. "PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:585044
Topić, I. (2014). 'PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:585044
Topić I. PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:585044
I. Topić, "PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:585044