Jenkač, T. (2011). KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:025529
Jenkač, Tomislav. "KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:025529
Jenkač, Tomislav. "KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:025529
Jenkač, T. (2011). 'KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:025529
Jenkač T. KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2011 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:025529
T. Jenkač, "KREATIVNA STRATEGIJA I OGLAŠIVAČKI APELI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:025529