Šutić, M. (2016). UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102
Šutić, Marija. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102
Šutić, Marija. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102
Šutić, M. (2016). 'UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102
Šutić M. UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102
M. Šutić, "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102