Hoffmann, J. (2016). INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:661959
Hoffmann, Jasna. "INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:661959
Hoffmann, Jasna. "INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:661959
Hoffmann, J. (2016). 'INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:661959
Hoffmann J. INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:661959
J. Hoffmann, "INTERNET KAO KANAL PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:661959