Zmeškal, N. (2015). ELEMENTI IDENTITETA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:752940
Zmeškal, N. (2015). 'ELEMENTI IDENTITETA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:752940
Zmeškal N. ELEMENTI IDENTITETA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:752940
N. Zmeškal, "ELEMENTI IDENTITETA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:752940