Kotorac, D. (2016). STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189
Kotorac, Darijo. "STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189
Kotorac, Darijo. "STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189
Kotorac, D. (2016). 'STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189
Kotorac D. STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189
D. Kotorac, "STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189