Jurišić, M. (2009). MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823
Jurišić, Martina. "MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823
Jurišić, Martina. "MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823
Jurišić, M. (2009). 'MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823
Jurišić M. MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2009 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823
M. Jurišić, "MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823