Rajič, N. (2017). PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:396943
Rajič, Nikolina. "PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:396943
Rajič, Nikolina. "PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:396943
Rajič, N. (2017). 'PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:396943
Rajič N. PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:396943
N. Rajič, "PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:396943