Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING
Veleučilište u Požegi Društveni odjel
APA 6th Edition Kurkutović, M. (2012). BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445
MLA 8th Edition Kurkutović, Mirta. "BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445
Chicago 17th Edition Kurkutović, Mirta. "BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445
Harvard Kurkutović, M. (2012). 'BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445
Vancouver Kurkutović M. BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445
IEEE M. Kurkutović, "BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu