Širac, A. (2012). METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034
Širac, Anita. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034
Širac, Anita. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034
Širac, A. (2012). 'METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034
Širac A. METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034
A. Širac, "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034