Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE
Veleučilište u Požegi Društveni odjel
APA 6th Edition Polić, S. (2013). STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
MLA 8th Edition Polić, Sandra. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Chicago 17th Edition Polić, Sandra. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Harvard Polić, S. (2013). 'STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Vancouver Polić S. STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
IEEE S. Polić, "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu