Kovačević, K. (2012). MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176
Kovačević, Katarina. "MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176
Kovačević, Katarina. "MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176
Kovačević, K. (2012). 'MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176
Kovačević K. MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176
K. Kovačević, "MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176