Ciprić, M. (2017). DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576
Ciprić, Marko. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576
Ciprić, Marko. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576
Ciprić, M. (2017). 'DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576
Ciprić M. DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576
M. Ciprić, "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576