Knežević, L. (2015). ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:007096
Knežević, Lucija. "ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:007096
Knežević, Lucija. "ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:007096
Knežević, L. (2015). 'ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:007096
Knežević L. ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:007096
L. Knežević, "ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:007096