Pristup korisnicima matične ustanove
STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA
Veleučilište u Požegi Društveni odjel
APA 6th Edition Žiška, D. (2013). STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987
MLA 8th Edition Žiška, Danijel. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987
Chicago 17th Edition Žiška, Danijel. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987
Harvard Žiška, D. (2013). 'STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987
Vancouver Žiška D. STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987
IEEE D. Žiška, "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu