Pristup korisnicima matične ustanove
TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Jicha, S. (2013). TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:332040
Jicha, Silvija. "TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:332040
Jicha, Silvija. "TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:332040
Jicha, S. (2013). 'TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:332040
Jicha S. TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:332040
S. Jicha, "TEHNIKE MARKETINŠKE KONTROLE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:332040
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.